Paveikslelio nera

Ovidija. Materia magica

Spektaklio aprašymas:

Klaipėdos dramos teatro Kamerinėje salėje

La Société de la Mouffette
Lėlių spektaklis visiems nuo 14 metų
Režisierė Vera Glez
Vaidina Esther d´Andrea, Lucas Escobedo, Vera Glez
Scenografija Molina FX, Alex Cachinero
Kostiumai Ana López
Šviesa Juanjo Llorens
Garsas Iñaki Rubio
Lėlių dailininkė Gavin Glover, La Société de la Mouffette
Lėlių režisierius Javier Jiménez
Grafinis dizainas Nuria Gondiaz
Fotografas Pedro Gato
Trukmė 60 min.
Premjera 2013 balandis

    Jie abu yra anomalūs dvyniai – vyras ir moteris, užgimę „žmogaus įsčiose“, kur ir nutiko lemtinga klaida, visam laikui paženklinusi jų gyvenimus: jos krūtinėje plaka jų abiejų širdys, kai tuo tarpu jos brolis Kurmis liko giliausiam emociniam stinguly.
    Ši keista jų prigimtis tampa nelyg siena, neleidžianti jiems susikalbėti ir vienas kitą suprasti, ir galiausiai priverčia juos ieškoti skirtingų atsiskyrimo formų kaip vienintelio kelio išgyventi šiam urbanistiniame peizaže.
    Istorija rutuliojasi visų pamirštame motelyje. Kadaise nuo gyventojų čia sklido šurmulys, tačiau greta nutiesus greitkelį, jis liko stovėti visų apleistas ir ištuštėjęs. Tokios vietos iki virpėjimo įkrautos jose slypinčių istorijų, laukiančių kol kas nors jas atras.
    Čia nematyti ryškių neoninių reklamų ar akį traukiančių architektūrinių paminklų, čia neplūsta turistų ar po parduotuves vaikštinėjančių turtuolių. Tačiau čia viskas net spengia tikrumu.
    Ovidija pasirenka atsiskyrėlės gyvenimą ir nuo pasaulio grožio ir baisybių slepiasi motelio kambaryje. Šis priklauso ponui Rupūžiui, su kuriuo ją sieja keisti santykiai. Vis dėlto jos slėptuvė nėra absoliučiai hermetiška – gyvenimas čia verda ir ji yra priversta jam atsiliepti.
    Po daugybės išsiskyrimo metų jos brolis Kurmis atsikrausto į užkampyje įsikūrusį motelį. Šis susitikimas negrįžtamai pakeis jų gyvenimą.

    Įkurta Veros Glez 2011 m., trupė „La Société de la Mouffette“ siekia tapti atvira erdve jos nariams, ypatingą dėmesį skiriant lėlių ir objektų teatrui suaugusiems.
    Kūrybinių sprendimų trupės nariai ieško kolektyviai, o pats procesas panašus į teatrinę laboratoriją, kurioje kūrybiškai tyrinėjamas ryšys tarp aktoriaus ir lėlės/objekto (per emocinius susidūrimus, kūno-materijos dialogą, scenos erdvės užpildymą, tradicinio pasakojimo atsisakymą).
    Priešingai nei tradiciniame teatre, kuriame aktoriaus balsas ir kūnas tarnauja režisieriui, trupė renkasi tokį darbo metodą, kai režisierius tik sustyguoja aktorių kūrybinio proceso metu surastus sprendimus, iš rankų nepaleidžiant svarbiausio tikslo – susitikimo su publika.

    Klaipėdos lėlių teatro rėmėjai ir draugai
    kms
    lkt
    norden1
    balticum
    vakaru-ekspresas
    laluna
    atsis
    svajoniu-vejos
    unima